Persbericht: Continium rolt rode loper uit voor LEGO® Batman Blog

Evenement, Organisatie

Première nieuwste LEGO film bij Continium i.s.m. Vue Kerkrade en Make-a-Wish Nederland.

Kerkrade, 25 januari 2017 – Woensdag 8 februari 2017 presenteren Vue Kerkrade en Continium discovery center de première van de nieuwste release uit de filmstal van de LEGO® Group: De LEGO Batman Film. In het kader van de expositie World of Bricks, die nu in Continium te bezoeken is, zijn er 8 februari drie speciale voorstellingen van De LEGO Batman Film in het naast Continium gelegen National Geographic Theater op het Museumplein in Kerkrade.

In de middag zijn er om 13.30 en 16.00 uur voorstellingen van de Nederlands gesproken versie van de film in 2D. ’s Avonds om 19.30 uur wordt de originele versie van de film in 3D getoond. Tickets voor de première van De LEGO Batman Film zijn vanaf zaterdag 28 januari, 10.00 uur te koop via de website van Continium. Tickets kosten € 15,- p.p.. In dat bedrag is een bezoek aan de expositie World of Bricks natuurlijk inbegrepen. Het bezoek aan World of Bricks mag op een andere dag gebracht worden.

Meer informatie en tickets

"Een beetje zoals de originele LEGO Film, maar dan echt gigantisch veel beter, want hij gaat alleen over mij."

Batman.

LEGO Batman Film “gigantisch veel beter”

De Batman FilmDe LEGO Batman Film is de tweede film, waarin de rollen gespeeld worden door LEGO minifiguren. We kennen de LEGO Batman al uit de eerste film, De LEGO Film uit 2014. Nu is hij terug met zijn eigen bioscoopavontuur: “een beetje zoals de originele LEGO Film, maar dan echt gigantisch veel beter, want hij gaat alleen over mij”, zoals Batman de film zelf omschrijft. In de film zijn er grote veranderingen op til in Gotham City. De Joker heeft snode plannen de stad over te nemen. Als Batman daar een stokje voor wil steken, ontdekt hij dat samenwerken heel belangrijk is.

Wenskinderen met LEGO wens op bezoek

Voor de middagvoorstelling van 16.00 uur mag Continium in samenwerking met Make-a-Wish Nederland een aantal bijzondere VIP-gasten verwelkomen: wenskinderen met een LEGO wens zijn voor deze middag uitgenodigd. Zij bekijken de film en brengen een bezoek aan World of Bricks, de interactieve bouw- en ontdektentoonstelling, die tot en met 4 maart 2018 in Continium te bezoeken is.